Personlige horoskoper

Horoskop med de 12 stjernetegn i Zodiaken eller Dyrekretsen

Her kan du bestille horoskoper til deg selv og andre du kjenner. Visdomsskolen tilbyr personlige horoskoper som er unike for hvert enkelt menneske. Hva med å gi et horoskop i gave? Det kan være et barnehoroskop i dåpspresang, eller et årshoroskop til bursdagen.

Under Lær astrologi kan du lese mer om astrologi, stjernetegn og hvordan du kan bruke horoskopet i ditt daglige liv. Du finner ogsÃ¥ artikler om astrologi under Lesestoff & lenker.

Individuelle horoskoper og stjernetegns-astrologi

Nesten alt av astrologi på nettet og i ukeblader er såkalt stjernetegns-astrologi. Det vil si at man bruker generelle horoskoper som gjelder for hvert av de 12 stjernetegnene, der man tar utgangspunkt i stjernetegnet som Solen sto i da du ble født. Dermed vil det kun være 12 forskjellige tolkninger, en for hvert stjernetegn. Disse 12 horoskopene skal da gjelde for alle mennesker.

Visdomsskolen tilbyr personlige horoskoper som tar utgangspunkt i både fødested og fødselsdato, og dessuten klokkeslett for fødselen dersom du kjenner det. Dermed får du et unikt og individuelt horoskop som gjelder kun for deg. I tillegg til Solen, brukes plasseringen av planetene og Månen. Vi ser også hvordan Sol, Måne og planeter står i forhold til hverandre i horoskopet, altså såkalte astrologiske aspekter mellom dem. Dessuten kan du lese om hvilket astrologisk hus planetene dine står i.

I flere tusen år har astrologi blitt benyttet som et redskap til å forstå livet. Brukt på rett måte er horoskopet et effektivt verktøy som kan gi deg mye psykologisk innsikt og en bedre forståelse av deg selv. Dessuten vil du gjennom astrologien erfare at du inngår i en større, kosmisk sammenheng. Denne erfaringen kan gi mening og retning til livet ditt.